LemanAmir Kizlar,benim oglum 1aydir sutu redd ediyor yani emmiyor.Ben yeniden nasil sutun olmasini saglaya bilirim?Yani bebeyimin saglikli buyumesi icin sağıb vermek istiyorum.Yardimci olursaniz sevinirim❤️
Zlm LemanAmir benim kızımda bıraktı emmeyi ben sağıp veriyorum arada deniyorum belki emer diye ama agliyo nedense emzirmek istediğimde artık geldiği kadar sağıp vericem biraz zor oluyo ama napalim 6 7 ay içse anne sütü o bile kârdır.
Alphan0105 LemanAmir gece vermeyi denedin gögsünüzü. Uyku sersemi belki kabul eder. Sütün gelmesini bebeğiniz sağlıcak. Ek takviye edici solgarın b12 vitamini var günde 3 defa 2 tablet. Bende bitek o süt yapmıştı. Herşeyleri denemiştim olmamıştı sütüm. kandırın gögsünüzü verirlen mesela emzik verin çıkarın hemen gögsünüze tutun bebeğinizi. Veya biberon.. ben bizimkini öyle öyle kandırıyorum arada red yaşayınca..