Kızlar selam. Aranıza yeni katıldım. Sabah taburcu olduk hastaneden. Bebeğimi düzenli olarak emziriyorum. Sütüm var ve sıkınca da geliyor. Hastanede 4 kere kaka yaptı. Doktor 24 saatte 4 kaka dedi ama daha hastaneden geldik geleli hiç kaka yapmadı. Napıcam bebeğin doyduğunu nasıl anlıcam?