Miniminimini ne kadar çok mama verirseniz, anne sütü üretimi malesef o kadar azalıyor. Bol bol bol emzirin.
Mama tek başına obezite sebebi değil aslında ama mamalarım bazılarında şeker oranı yüksek. Bebek kontrolsüz fazlaca beslenince midesi büyüyor. Ek gıdaya geçince hem mama hem ek gıdayı fazlaca alıyor. Bir de anne çok biliçli değilse cicibebeler, abur cuburlarla devam ederse malesef o yürüyünce kilo vermesi hikaye oluyor. BaZen plajda 3-4 yaşında vücudu yağ kaplı, memeleri olan çocuklar görüyorum.
Siz şu an bence bunlara hiç kafa yormayın. Bol bol emzirin, yetmediğinde içeriği iyi bir mama verin. Şimdiden endişe ettiğinize göre zaten bilinclisiniz. Sağlıkla büyütün.