Merhabalar, oğlum 6 ay 10 günlük son 3-4 gündür geceleri 2-3 defa ağlayarak uyanıyor. Gözü kapalı ama canı yanmış gibi. Kucağıma alınca devm ediyor. Biraz sonrq uykuya geri dalıyor. Aç değil, oda ısısını sürekli kontrol ediyorum, altı temiz hasta değil. Gündüzde her zamanki gibi uyuyor 3 uyku 1rer saat. Ama dişleri kaşınıyor ilk 2 dişimiz çıktı ama hiç böyle olmadı. Acaba dişten olabilir mi bu ağlamalar. Birde bu aralar uykuda çok sıçrıyor gündüz uykusuda dahil napacğımı şaşırdım 🤷🏻♀️