Laden oğlum 7 ay itibariyle kullanmaya başladı. İlk bir iki kullanımda kafasını tam yukarda tutmadı su yuttuğu oldu ama sonra hemen alıştı. Ben sürekli yanında olsam da benden bağımsız suyla temas ederek kendi ilerliyor. Su an 9,5 aylık. Güvenli buluyorum ben.