İlk bebegim olduğu için çok tecrubesizim. 19 aylik oğlum nezle oldu. Sabah birseyi yoktu ogle uykusuna uyudu uyandi. Burnu akıyor ve hapsuruyor ara ara da öksürüyordu. Keyfi yerinde atesi yok ama akşam uykusunda ıh ıh diye ses çıkarıyor ara ara. Bende ne yapacağımı bilemedim. Normalde yurt dışında oturuyoruz orda olsak büyük ihtimal doktor ağrı kesici ve burun tıkanıklığı için damla verirdi ki zaten ben her ihtimale karşı almıştım yanımda var. Sizce ne yapmalıyım yardım edin cok tecrubesizim.