Bebeğim 9 aylık ve bugün şansızlıkmı nedir kıvrandıran bi regl ağrım var parol içtim ona sadece Ama yarım saat önce arka diş dolgum kırıldı ve sinir alamamıslar heralde nefesimi kesen bir zonklama şiddetini arttırarak kalbim sıkıştı resmen ve mecburen arveles içtim ölüyorum sandım içip emziren varmı? YokSa 2,3 saat geçiryim mi sürekli emmek için uyanır eşim bakıcak ona göre