tamamtamam evet emziriyorum dedim doktoruma o da sorun olmaz dedi ğstelik o zaman oğlum daha 8 aylıktı. Sizinki 2 yaşında karaciğeri çok daha gelişmiş durumda yani toleransı çok daha yüksektir korkmayın birşey olmaz. Ve sütünüzü sağıp dökmenize gerek yok. Kanınızda ki ilaç temzlendikçe sütünüzden de temizlenir.