Hanımlar bebeğim emerek uyuyor ama her uyuduğunda 40 dk sonda kalkıyor ve tekrar uyumak istiyor. Destekle uyuyan bebekler nasıl uyuduysa tekrar o şekilde uyutulmalı diye bir şey duymuştum o yüzden uyusun diye emziriyorum dalacak gibi oluyor sonra tekrar uyanıyor. Bu süreyi uzatmak için ne yapmalıyım?