Glfdnaktr
Lohusa kanaman bitmeden doktoruna kontrolünü ol ve rahim içi toparlanmanda sıkıntı yoksa o kanama varken söylersin taktırmak istiyorum diye uygun bulursa seni yönlendirerek aile planlamasına orada takıyorlar 👍🏻 yani illa adet olayım diye bekleme git biran önce 😇