6 ayına daha yeni girdi ama ben çocugu iki defa yataktan düşürdüm 🤦🏻♀️ yatak çok yüksek değil 50 cm fln yüksekliği ama kendimi çok kötü hissediyorum sanki kimsenin çocugu düşmüyor da bi ben düşürüyorum bakamıyorum beceremiyorum gbi hissediyorum ya bnm yüzümden ona bşy olsaydı demekten kafayı yicem artık her hareketini tartmaya başladım bgn seslendim bakmadı acaba bşy mi var dye evham yapıyorum tomografi temiz çıktı ama doktor bazen gözden kaçabiliyor evde takip et dedi ya tmm içim hiç rahatlamadı sizlere sormak istedim bi ben mi böyleyim dye ikinci düşüiü eşime söylemedik kayınvalidemle bide o yüzden sıkıldım ondan bşy saklamam normalde