Brcklnc Bebekler ihtiyacı olan (midesinin aldığı) kadar sütten fazlasını emdiklerinde fazla olan kısmı genellikle süt kesigi (yoğurda benzer bir kıvam) dediğimiz bir şekilde kusar. Bu nedenle kustuktan sonra tekrar besleme yapmanıza gerek yoktur. Fakat kusma fazlaysa ve her beslenmeden sonra oluyorsa alerjik bir durum söz konusu olabilir. Doktorunuza danışmanızda fayda var.