Ysmn0605 korkma canım.benim kziimda yapiyodu acile götürdüm epilepsi olabilir diye. Böyle ellerini bacaklarıni kenetlyo kendini skiyodu, her tahlili yaptık egg, ultrason,kan, idrar şükür biseyi çıkmadı doktor alışkanlıktan yapiyo kendini keşfediyor dedi.yasi ilerledikten sonra yaparsa psikiyatri bölümüne götürün demişti. Şuan sadece tek kalip skilinca yapiyo