Adaninannesi09 Kızlar 4 aylık bebeğim var ishal oldum bugün 3.gün reflor kullanmaya başladım siz emzirirken ilaç kullandınız mı ishal oldunuz mu bebeğinize sütten geçen bişey oldu mu
Alinduru Adaninannesi09 ben gelen yıl tavuktan zehirlenmiştim. Haliyle ishal oldum. Maflor plus kullandım hemen etki etti. Zaten probiyotikler genelde hepsi aynı etkiyi tapar reflor de yapar diye düşünüyorum. Ama bu tür şeyler sütten geçmez zaten ilaç bebeğe de etki eder demişti doktorumuz. Geçmiş olsun 🙏🏻
Ececanece Enterogermina. İlaç değil zaten. Reflordan çok daha iyi. Tek flakonda bile kesiyor. Emzirirken hiç bir zararı yok.
Alinduru Adaninannesi09 gaz ağrınız varsa o geçebilir. Siz sıcak su için ben genelde ballı sıcak su falan içiyorum öyle olunca hemen yumuşatıyor.