ozgesahiiin Kizlar sizce cesme suyunu kaynatmak mi Yoksa aritici ya da hazir sular mi Suan ben cesme suyunu iyice kaynatip mama suyu yapiyorum mecburiyetten zarari olur mu
alparslanyy ozgesahiiin canim kaynama derecesi 100 derece, ve 100 derecede mikroplar ölüyor, yani önemsenecek birşey yok ☺️
Ah_neredeee_vah_neredeee ozgesahiiin hazır suyu kaynattım ben hep ama bilemedim Çeşme suyu ne kadar kaynarsanız da içerinde ki zararlı maddeler gitmiyor deniyor
Deletedmom5284 Hazır suyu kaynatıyorum Çeşme suyuyla çay bile demlemiyorum yemekleri dahi hazır su ile yaparım kendimize
kahvekokusuu ozgesahiiin ben ilk zamanlar cesmeden kaynatip verirdim ne kadar mama icse o kadar kusardi icme suyunu kaynatip verdikten sonra kusma falan kalmadi cocukta meger dokunuyormus demekki ayni sey degil🤗