Merhaba bebeğim 4 ay 25 günlük. Bu sıralar gözüne dikkatli bakınca bir gözünü kirpip diğerini kirpmiyor sürekli olmuyor arada sırada oluyor. Yani bir gözü açık sabit kaliyor diğer gözünü kirpmis oluyor. Bayramdan önce göz muayenesine götürdüm bir sorun yoktu. Ama aklıma takılıyor başına gelen var mı? Tekrar doktora götürmem mi gerekli yardımcı olur musunuz?