Merhaba arkadaşlar 2ay önce doğum yaptım doğumdan sonra bacağımda inanılmaz agrılar oluştu aksayarak yürümeye başladım dr gittiğimde MR da kalçamda ödem oluştuğunu3ay basmamam gerektiğini söyledi 3 ayın sonunda tekrar MR çekilecek ona göre tedaviye başlanacak şuan 55 günlük kızıma ve bana annem bakıyor çok zor bi durum Allah kimseye yaşatmasın böyle durumda olan yada duyan varmı aranızda sonunda iyi oldumu.