Kızlar bugün 4.ay aşısını olduk 2 tane.
bende 2 gündür ishaldim bugün reflor kullanmaya başladım. Akşam 18den beri bebeğim sürekli ağlıyor beni emmiyor. Mama vermek zorunda kaldım sizce benim ishalimden dolayı onunda mı karnı ağrıdı reflor süte geçip o mu rahatsız etti aşıdan mı böyle oldu kafayı yicem sütümü sağıp vermesem mi yarına kadar mama mı versem bilemedim daha önceki Aşılarda böyle bişey olmadı çünkü lütfen acil yardım