Hifayse Kızım 8 ay 8 günlük ebemiz bir dahaki ayın 25 nde gelin dedi acaba kan mı alınacak nasıl alacaklar kaç tüp biliyor musunuz
Deletedmom280 Hifayse cnm bebeklerden bizdekı gbı olmuyor sıırnga ile cekmıuolar damarlar patlıyormus ıgneyı sokup ucunu cıkarıyor tipe damlatyr tek tek bir tup alıyorlar ama kucuk Bı tup
Sibellaa Hifayse neden kan alıyorlar ki? 1 yaşından önce (eğer bi şikayeti yoksa) kan tahlilini tavsiye etmiyor doktorlar. Bence bi araştırın boşuna canını acıtmayın çocuğun. Gereksizse aldırmayın ya küçük daha
Sibellaa Hifayse rica ederim ne kusuru 🌸 inşallah kötü bir şeyi yoktur kızınızın, normal mi çıkmış değerler?