İyi akşamlar kızlar. Bu soruyu sormak için 1 hafta takip ettim önceden bu kadar saymazdım ama artık takıntı oldu. İkizlerim bugün saydım biri 4 diğeri 5 kez kaka yaptı. Genelde en az yaptıkları çok nadir 2 genellikle 3 oluyor. İshal değiller. Ama örnek vereyim yedikten sonra mama içtikten sonra genellikle 1 saat içerisinde kaka yapıyorlar. Biraz zayıflar acaba bu yüzden mi ?