Ahsenimveben ya ben ne yapıyorum bilmiyorum ki 🥺 benim doğduğundan beri hiç uyumayan bir evladım var 3.5 aylıktan beridir de gece uykuya dalarken çok ama çok zorluk çekiyoruz bizim gece uykularımız saat 11 den sonra başlıyo 22.30 gibi banyo sonra uyutma faslı ama mesela 11 de emziriyorum bi 40 dk uyuyo sonra 3 dk 5 dkda bir ağlayarak uyanıyo gece 2 ye 3 bazen sabah 6 ya kadar bu şekil sürüyor eğitim alıcam artık bugün melodiuykuyla görüştüm ben başa çıkamıyorum çok yoruldum. Sabah 6 ya kadar böyle ağlamalı da uyusa 8 de uyanıyo 10.00 da uyuyo max 45 dakika uykuları uzatamıyoruz mesela suan 3. Uykusunda ayağımda sallıyorum ama hiç 1.5 saat falan uyumadığı için hep mutsuz 😞 sümdi uyanır 20.30 gibi yine bi ister ama yine 40 dkkaya kalkıyo yani tekrar uyutmaya calıssamda uyumuyo