11 buçuk aylık bi bebegim var cok yaramaz ve hareketli emeklio tutunup kalkio eğitici masasi var onla oynuo genelde halkalar var onu dizio yanlış da olsa kendi başına ben bi iki adim attiriyorum top atiyoruz birbirimize bazen parka hava almaya falan çıkarıyorum baba anne meme mama aba ver bir bi cok kelime söylüyor hatta birbir babana soylicem seni yapinca ayni hareketimi yapio öpücük atiyo ayakkabısını giymeye çalışıyo suyunu ben chicconun alıştırma sulugunu aldim 200 ml onla veriyorum kaşık tutuo ama daha cok mama sandalyesinde minik minik parçalar halinde verince eliyle yiyo cok istahli bi bebek de degil zaten 8 bucuk kilo sadece emmek istiyo zorla yediriyorm