Sonbahar33 Merhaba kızım 2 haftalık yeni doğan bir bebek. Doğduğundan beri kuyruk sokumunda morluk var veya o renkte bilmiyorum. Sizlerin bebeklerinizde de var mı böyle şey önemli mi yoksa geçiyor mu ?
Sb123sb Sonbahar33 evet benim bebeğimde de var şu an 5 buçuk aylık hafif kaldı geçti çoğu gayet normal bir durum endişe etmeyin 😇
prensesannesi4 Sonbahar33 ilk doğduğunda benim kızımın da öyleydi şuan 15 aylık olmak üzere hala öyle doktor önemli bir şey değil demişti siz kontrolünüzde sorun yine de isterseniz
sibellllo Sonbahar33 benim bebeğimdede var Moğol lekesiymiş adı doğum lekesi gibi düşünün ama zamanla geçiyormuş
Aylinin-annesi89 Merhaba mongol lekesi deniyor genelde herhangi bir problem yaratmıyor belli bir yaşa kadar kalıcı oluyor bazende erken kayboluyor
Rubab_Mommy Sonbahar33 Benim kizimda yoktu Yeni yeni ortaya cikti.10 aylik şuan.Kaynimin cocuklarindada var.Kayinvalidemdede var bizde genetik diyodu😄
Emirin Sonbahar33 bizdede var geçmedi hala herakde doğum lekesi dedşm doktor kontrolünde onunda dikkatini çekmedi doğum lekesi bence
Alminazli 11 buçuk aylik kizimda hala var doğduğundaki gibi zamanla azaliomus sönüyomus morluk bi probpem yaratmiomus