Defnelina27 Cumartesi günü uçtum ilk kez arabayla çok rahat oluyor canım çok da yardımcı oluyorlar, x rayden geçiriyorsun arabayı, valizi verdiğin yerde de bebek arabam var uçakta vermek istiyorum diyorsun poşet veriyorlar sana uçağa kadar arabayla gidiyorsun orada sana yardımcı oluyorlar. İndiğinde de hazır halde alıyorsun arabanı. 😊