Balanne_ bende ameliyatını oldum .20 gün felan sürdü iyileşme dönemedi . Yüzüstü yattım bir süre . Yapabilir misiniz bilmiyorum ama ? Araştırın isterseniz öncelikle . Ben sadece bilgimi paylaşayım . Kuru soğanı tavada pişirip koyuyorlar. İltihabı sökünce o sivilce ucu açılıyor ya temiz steril bir cımbızla dikkatli bir şekilde kılı çekiyorlarmış. Kuzenim öyle yaptılar ve ameliyat olmadı . Ben sonradan öğrendim yoksa denerdim