Brfar Sağlığı yerindeyse hiiç üzülme.. Ebemiz bize yavaş kilo alıyo dedi ben habire fazla fazla mama içirmeye calışmıştım o psikolojiyle ama 2 3 gün sonra kendime geldim napıyorum ben diyee.. Bebeği mamadan soğutmaya gerek yok, doktora çıkmıştım mama miktarını ve saat aralığını söyledim doktorun cevabı ise; Bebek kendi belirler kaç saatte ne kadar içecegine, kendini yorma bebeğini de darlama bu konuda dedi.. Her bebek bir olmuyo malesef 😊 Benim bebişime de oyuncak bebek diyolar 🤷♀️