3aylık kontrolden bir kaç gün önce kafasını hep sağa eğiyordu bizde aynı yöne yattı diye düşündük doktor kontrolünde doktorumuz fark etti meğer bbekler anne karnında hep aynı pozisyonda yattıkları için o yöne eğim oluyormuş ve boyun damarı kalınlaşıyormuş bizimki 1cm di fizik tedavi uygulandı 15seans evdede egzersiz yaptık şuan iyi gibi ama tekrarlama durumları olabiliyormuş yaşayan varmı merak ettim