Emziriyorum bazen sağdığımı veriyorum ama tamamen anne sütü alıyor. Kızım sürekli gaz çıkaran birisi emdiği yerden bile gazını çıkarıyo. Yüzüstü yatar hep sürekli gazını çıkarır. 1 ay 25 günlüğüz. Özellikle 2 haftadır akşam saat 5 gibi kendini yırtarak ağlıyor 6 gibi yatıp 7-7:30 da kalıp tekrar ağlamaya başlıyor 9-10a kadar daha sonra uyuyor. Gazını gayet rahat çıkarttığını düşünüyorum, duş aldırıyorum ama banamısın demiyo. Kolik sesi açıyorum, süpürge ya da kurutma makinesi ama yok susmuyo. Aynı durumu yaşayan var mı,neler yapıyorsunuz, çözüm önerileriniz nedir?