Saresi Tiroit iğne 🌸 biz daha bexseronun ilk dozunu vurdurduk. Ateş yaptı 37 oldu ama daha Yükseği olmadı. Yalnız ateş aşı yapıldıktan yaklaşık 13 saat sonra çıktı. Saat çok geçti daha çıkmaz diye düşünmeyin 🌸
-erCansu- Tiroit bexero ağır bı asiyms doktor asi olmadan önce calpol verdirdi hemşireye aşıyı yaptı sonrasında iki kere 4 saat arayla calpol vermemi söyledi vermeme rağmen 37.5 falan olmuştu ateşi 🥴
Muhasebeciana Tiroit iki tip menenjitte igne seklinde yapiliyor bacaktan. B tipi olan bexero ates yapabiliyor digerinde bir sıkıntı olmuyor.