Smsnannesi bebeğim yarın tam 4 aylık olacak, son 1 aydır uyandırmıyorum ben. kendisi genelde 1 bazen 2 kez uyanır. emer biraz oyalanır yatakta vakit geçiririz geri uyur. normalde 9buçuk gibi uyur dün 10buçukta uyudu sabah 7ye kadar uyanmadı ilk defa, ben de geç uyudu diye dokunmadım. doktorumuz da 3ncü ay kontrolünde uyandırmamamı önerdi, acıkırsa uyanır kesintisiz uyku da beslenme kadar önemli dedi.