Aylngdz Yarın aşı olucak ve bu gün de özel aşısını oldu huzursuz ve ateşi 37.5 bi çay kaşığı calpol verdim. Araştırdım ve 4. Ay aşısı ateş ve uzun süre huysuzluk yapıyormuş korkuyorum
sheesyelllow Aylngdz bugün yaptırdım bende çok korkuyordum ama 5 dk falan ağladı sonra uyudu butun gün keyfi yerindeymis korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz
Yusufefem Aylngdz bugün oldu aşılarını asla kriz ağlaması yapmıyordu uzun zamandır aşılardan sonra ağladı ve gerçekten çok huysuz uykudan ağlayarak uyanıyor falan 😔Memnun değil hiç bir şeyden bir arada ateşi çıktı 38 e
Mavielif Ben bugün yaptrdım oğluma gitmeden bi çay kaşığı calpol verdim akşama kadar iyiydi ama akşam 9 gibi ateşlendi kafasında var sadece ateş vücudunda yok yine verdim calpol
Aylngdz Yusufefem en çok korktuğum ateş 😢 zaten çocuğum normalde de çok huysuz hep ağlıyor bi kaç anneyle konuştum 1 hafta ağladı dedi bacaklarına dokundurmamış hiç
Aylngdz Mrv42 rota alışı oldu birde bexsero ve mimenrix aşısı devlet karşılamıyor özelde vuruyor doktor
Yusufefem Aylngdz bu saat oldu 38 den yukarı Çıkmadı hatta düştü. İnşallah en güzel şekilde atlatırsınız 🙏🏻