Digez yediklernden kaynaklı muhtemelen benimde kızımın belirli yiyeceklerde pişiği oluyor ne yedikten sonra poposunun kızardığını gözlemleyin birde kaka yaptığında silmek yerine yıkamanız gerek başka türlü başa çıkamazsınız bende aynı durumdan muzdaribim çözümü kaka yaptığında poposunu yıkamakta buldum ozamandan beri pişik olmuyor çok şükür bende gönül rahatlığıyla yiyecek yedirebiliyorum