Ikrazumra19 eşimde var fizik tedavi , manuel terapi , yok şu köyde bakan adam , yok şu hekim derken Bursa da kendini ellettirmediği kalmadı şükür 😅 şu an alapunktura gidiyor . Bu da olmazsa benim başından beri direttiği Zafer Aksungur galiba zahide yetiş e çıkıyordu . İki çıtlatıyordu millet iyileşiyordu. Hedefimiz o 🙂