Merhabalar sevgili anneler😊
Bebeğim 8 aylık oldu malumunuz kilo problemim var biraz benim ve emzirdiğim için baya iştah artışı yaşamaya başladım ama benim son 3 aydır bu sıkıntım daha da artmaya başladı. Günlük hem sütüm artsın hem de ödem atmak amaçlı 3-4 litre su içmeye başladım fakat bende fazlasıyla ödem var sabah parmağıma olan yüzük akşam saatlerine doğru parmaklarıma olmuyor el ayak çok şişiyor Öner’iniz nedir yada diyet uygulayıp faydasını gören arkadaşlar anlatabilirler mi lütfen (şu son 10 kilom gitmiyor 😞😞☹️)