BalDoruk doktorlar genelde bu tip iştahsızlıkların sebebi araştırılmalı diyor. Yani mesela besin alerjisi mi var, kan değerleri mi düşük, beslenme reddi mi oluştu çok mu zorlandı o yüzden mi öyle gibi. Altında yatan sebep araştırıldı ise sağlık yönünden bir sorun yok ise psikolojik diyorlar. Birkaç gün vermeyin sabretmek gerekiyormuş. Yemiyor diye sevdiği şeyleri önüne koymamak gerekiyormuş ısrarla denemeye devam etmek gerekiyormuş. Ben de tam olarak başarmış değilim ama biraz olsun bazı şeyler değişti gerçekten sadece sabredip sevdiği şeyi o anda sunmamak gerek.