Deletedmom_9857 Güzel annelerim şimdi benim saçım siyah zemin rengini bozmadan ombre istiyorum .Bakımı nasıl onu öğrenmek istiyorum bir de tatile gitme durumun var havuz veya deniz suyu zarar verir mi. 4 senedir hiç boyanmadim sırf ombreyi denemek için bir o kalmıştı 💜🌸Cevap verirseniz çok sevinirim 💜
nursocum Deletedmom_9857 Açmadan ombre yapamazsınız siyah saça zor okur biraz deneyimli iyi bir yere gitmek gerekir
Mamaqueen Deletedmom_9857 tatil oncesi onermem cunku havuzda denizde yesilleniyor turunculasyor 😂 bakim istiyor bu arada cok fazla uclari kiriliyor kuruyor yipraniyor. Surekli maske bakim yaglar vs yapcaksaniz yaptirin sahane duruyor 😊
Misirekmegii Deletedmom_9857 tatilden önce boyatmak mantıklı değil saçını tiftik tiftik yapıyor deniz suyu süreklice bakım yapamıyorsun malum Koyu renk saçınıza.muhakkak acıcı ile açacaklardır
ikizbabymom Deletedmom_9857 ben yaptırdım kardo kendi saç rengim kestane olduğu için üstüne attılar senin saçları biraz yumuşatmak lazım sonrasında mor şampuan öneriyo kuaförler
Deletedmom_9857 nursocum Haklısınız daha önce sarı için saçımı artırmıştır bir kısmı yanmıştı. Ama bir kaça kuaförle görüştüm 3 sene boya degmediyse kesim de yaptıysanız sorun değil demişti. Güvenlik bi yer aslından inşallah kötü bir sonuç olmaz 🌸
DoganurcaN Ben yıllardır kullanıyorum bolca yağ, krem, keratin aldığı sürece bide mor şampuan şartıyla tabi ki mis gibi kullanılıyor senede bi yeniletiyorum ben hem kullanışlı hemde mithiş🌺
nursocum Deletedmom_9857 benim yanık saçımı bile kurtardı kuaför o yüzden tecrübe çok önemli bende Ombreden vazgeçemiyorum nedense bence yaptır aşırı iyi duruyor ☺️
Deletedmom_9857 Mamaqueen Valla havuza girmem bende 😁😁😁 Bakımı zaten yapıyorum onun içim ekstra krem falan almam gerekli mi peki yada önerebileceğiniz bir ürün var mi
Deletedmom_36 nursocum sana ozelden yazmistim😒ve bende ombre yaptirmak istiyorum sacim orta kestane bugun kestirdim biraz kisa oldu azicik uzasin boyaticam🙈nasil bise yaptiricami bilmiyorum hic bugune kadar boyatmadim
Mamaqueen Deletedmom_9857 kiehl’sin sac serumunu kullaniyorum ama cok memnunum diyemem. Krem almanizi oneririm cunku saridan sonra dusta keçe gibi birbirine giriyor saclar cikinca taramasi bi dert 😀 ogx keratin kremi tavsiye ederim kahverengi olan. Hemde duzlestirme etkisi var
Deletedmom_9857 1yenianne Şöyle ki yıllar önce emin olmadan bir kuaföre ombre istedim açmayı beceremedi sombre çevirmiştij 😁😁 Bu gideceğim yerde zemin rengi bozmadan yapabilirim dedi bir de arkadaşım yaptırdı içime sindi .Bakalım son güne kadar fikrim değişebilir teşekkür ederim 😁🌸
Deletedmom_9857 Mamaqueen Çok teşekkür ederim hemen temin ederim 🌸Sarı kullandım aslında biraz bilgim var ama uzun sure kullanmak istiyorum .İnşallah sıkılmam.
Deletedmom_9857 Misirekmegii Aynen canım açıcı kullanılacak 😁 biraz ondan tedirgin ama vazgeçmekten istemiyorum .😁Yaptirirsam sadece ayaklarımı sokarım artık 😁🌸
Mom0363 Ombreyi bende çok seviyorum.. Güzel yapılırsa nefis duruyor 😋 Benim kendi saç rengim açık olduğu için, zeminde hiç oynama yapmadan üzerine platin sarı attırıyorum.. Siyah saçı açmadan hangi renkler olur veya olur mu bilemedim.
Deletedmom_9857 Mom0363 ya bende grisi bir renk istiyorum canım inşallah istediğim gibi olur 🌸😁Sözde iyi bir kuaför ama inşallah korktuğum gibi olmaz
Deletedmom_9857 ikizbabymom başta onu sordum balım siyah diye yaparız biraz açarız dedi zaten istediğim renk gri konuda her türlü açmak lazım bakalım hemen alırım bende şampuan 🌸💜
Deletedmom_9857 ikizbabymom başta onu sordum balım siyah diye yaparız biraz açarız dedi zaten istediğim renk gri konuda her türlü açmak lazım bakalım hemen alırım bende şampuan 🌸💜
2cocuklu1anne Deletedmom_9857 en son kuaförde saç boyattikdan sonra saclarimi kazımıştım 2 senede uzadı felaket yaktı hemde mısır puskulunden farkım yoktu