Kızlar iyi akşamlar bizim azerbaycanda bebeklerin saçı doğdukdan sonra ya 40 gününde yada 1 yaşına kadar ilk saçı traş edilir saçı kalın oluyormuş. Arkadaşımda tutturmuş yapalım diye kendi kızınada yapmış ama bebeğinin saçı aşırı sert dik dik duruyo. Kızımın saçı çok yumuşak ipek gibi ama dökülüyo normal olarak sorum şuki siz kestinizmi? Yada ilerde saçı seyrek az olurmu?