rabiakilic2626
Eğer bizim gibi yaptırmayı düşünüyorsanız, bizde sadece iğne ile pipisi uyuşturuldu. İğneyi soktuğunda doktor biraz ağladı 2 dakkika kadar sonrasında 10 dakkika bırakıyorlar sakinleştirmek oyalamak için o sırada pipi kısmı uyuşuyor. Sonra asıl işlem başlıyor ben ellerini tuttum eşim ayaklarını 15-20 dakkika kadar sürdü ama oğlum baya ağladı ellerini vs tutuğumuz an ağlamaya başladı cünki çok hareketli bir çocuk hareket edemediği için ağladı. Bi anda böyle yaptırmasa mıydık diye düşündüm. İşlemden sonra kucağımıza aldığımız an kesildi ağlaması. Onun sonrası ilk saati baya mızmız yaptı ama işlemden 4-5 saat geçtikten sonra çok şükür okadar iyiydi ki ilk çişini nasıl yaptığını bile farketmedik. Ayağa kalktı oynadı emekledi. Öğlen yaptırdık akşama doğru fitil ve antibiyotik vermemize rağmen enerjisi keyfi yerindeydi çok şükür. Şu an uyuyor rahat inşallah yarın da böyle iyi olur. Altını değiştirirken biraz mızmızlanıyor ama okadar da olsun diyorum. Keşke biraz daha erken yaptırsaydık bunada şükürler olsun. İnşallah sizinkide ağrısız geçer🙏🏽