Kbr_ea Hawaxx tabiki ek gıdaya geçtik artık. 6.aydan sonra ek gıda dönemi başlıyor. Neden vermiyorsunuz verin rahatlıkla😊 meyve, yoğurt, yumurta, sebze. Bunları veriyorum.
bebegimlebuyuyorum Hawaxx Sebzeyle başlamıştım ben. 6. ayını doldurmamıştı daha doktorumuzun tavsiyesiyle başladık. Şuan sebze meyve karışık gidiyoruz.
MevaninMelegi Hawaxx ufak kavanozlara yapıyorum 3 günde bir pastorize sütten bazen sade yiyiyo bazen bi kaşık pekmez koyuyorum kavanozlarda 1 çay bardağından biraz büyük hiç tadım yaptırmadıysan sebzeyle başlamanı tavsiye ederim meyveye çabuk alışıyolar çünkü ☺️☺️ Meyveleride rendeleyip verebilirsin yada yoğurtla karıştırıp verebilirsin bizimki armut ve şeftaliye bayılıyo 😚😚
MevaninMelegi Hawaxx rendenin en ince tarafıyla rendeliyorum şeftali armut zaten püre gibi oluyo muzuda ezip veriyorum elmayıda hafif haşlayıp diriliği gidene kadar ezip verebilirsin bizimde dişler yok henüz ama yakın zamanda bekliyorum bütün belirtileri var