pinar5595 47 gün önce sezaryen oldum. Hala az az kanamam var doktor metiler hap yazdı. Üç gün boyunca günde üç tane kullanacağım. Emzirme döneminde bu ilacı kullanan var mı? Herhangi bir problem yaşadınız mı