sevdegnky selam kızlar. Besafe izi turn kullananınız var mı? Ben almayı düşünüyorum 0-18 kg arasında bir ürün. Amacım erken başlamak oto koltuğuna. Daha güvenilir buluyorum. Kullananlar bilgilendirebilir mi?
Woody sevdegnky ben maxicosi axissfix almıştım. Alternatif olarak düşünebilirsiniz. Ben alırken adac puanı daha iyiydi besafeden
Keremikonunannesi sevdegnky Kaç kg bebeğiniz ? Besafe izi comfort x3 öneririm (9-18). Güvenlik açısından da, kullanım kolaylığı ve rahatlığı açısından da.
sevdegnky Woody aa onu da araştırayım fakat kullanım kilo aralığı önemli çünkü şimdiden kullanmaya başlamak istiyorum. Besafe 0-18 izi turn modeli oyuzden. Yenidoğana uygun. Oğlum 2,5 aylık
Wishuponastar Woody adac puanı nedir? Bizde de maxi cosi pearl var ve hiç mutlu değil içinde bebeğim. İsofiximiz ona uyuyor diye almıştık ama hata etmişiz. :( ben de değiştirmeyi düşünüyorum.
sevdegnky Keremikonunannesi comfort 9 kg için başlıyor. Ben 0-18 arası bakıyorum. Benim oğlum 2,5 aylık 6 kilo falan☺️
Woody Wishuponastar adac puanı olarak donen modellerde joieden sonra2. Siradaydi. Be safe de 3. İdi Sanırım be safe yeni bi model cikarmis. Belki su an bu nedenle maxicosi 3.dur