Gamzegeneske21 bebeğim öyle srbepsiz krizlere girip ağlayıp morarıyordu ki, öyle ciğerden bağırıyordu ki sesi kısılana kadar ağlayıp yorulup zar zor uyutuyorduk. İki haftaya kadar geçti Allaha şükür. Şimdi de 4. Atağı çekiyoruz 😄 ama gönlünüzü ferah tutun, geçecek. Bebeklerimiz öyle çabuk büyüyor ki, farkederseniz daha dün gibidir doğduğu, ama 3 ay geçmiş bakın. Sakin kalmaya ve bebeğiniz ağladıkça strese girmemeye çalışın. 24 saat ağlayacak hali yok, illaki yorulacak ve uyuyacak ☺