laliko35 Aşıları doktorunuz ayarlamalı ama rotayı kaçırmayın ilk dozu 14 haftalık olana kadar yapılmalıymış. Bir de iki ay sonrasında 2. Dozu oluyor. Menenjitler var bir de A ve B olmak üzere (Asya Avrupaymış) onları bizim Dr 2,4,12 ve 3,5,13 olacak şekilde 3’er doz ayarlamıştı. Öyle yaptırdım. Ama şimdiki aklım olsa 2 doz da yapılıyormuş daha geç olacak şekilde, öyle yaptırırdım.