Skrsln Merhaba kızlar bebeğim 10 günlük büyük tuvaleti normalde sarıyken bugün yeşil. İlk defa böyle yapmış. Ben Duocıd antibiyotik kullandım bugün onunla ilgili olabilir mi? Yarın hemen hastaheneye götürmeli miyim yoksa birkaç gün gözlemlemek mi lazım?
MetehanSevda Skrsln bende ayni seyi yasadim panik yapma ama antibiyotikginide icme doktoruna git hapini degissin sen icmeyince bebegin duzelcek merak etme ben gitmistim bunun icin doktora benim bebegim hem kizamik geciriyo gibi benek benek kirmizi olmustu vucudu hemde kakasi yesildi ilaci birakinca duzeldi
KutayAslanmoms35 Skrsln Meraklanma canım benim oğlumunda olmuştu ben götürdüm tüm yediklerinizden bebeğe geçiyor meraklanmayın dedi ama içine sinmiyorsa götür canım. Bi de sen üşüttünmü bebekte üşütüyor dikkat et.
MetehanSevda Skrsln ben götürmüştüm kan aldilar daha bebegim 20 günlüktü kanı temiz degerleri normal cikmisti ben soyledim hap kullandigimi doktor lohusa anneler icin kullanilan haplar bebege bise yapmaz ama demek ki hapin icinde bebegine dokunan bi madde vardir dedi ben ilaci biraktim bir gun sonrada duzeldi zaten yinede icin raht etmesee gotur tabiki canim belki baska sıkıntısı vardir
Skrsln MetehanSevda teşekkür ederim canım ilacı bugün kullanmaya başladım hemen oldu. Yarın bırakıp bi gözlemleyim en iyisi
KutayAslanmoms35 Skrsln yanlız antibiyotiği kesme bitirmen gerek ne için içiyorsan faydasını görmezsin. Bebeğinde alışmış olur. Bende kullandım Doğumdan sonra ama kesmedim. Yine doktorunla görüş derim
Skrsln KutayAslanmoms35 enfeksiyon ihtimaline karşı yazmıştı canım yine konuşurum doktorumla bebiş iyi olsun da