Zeynephatice Oğlum 1 yaşında ve 23 haftalık hamileyim, emzirmeye devam ediyorum ama zaten artık pek sütüm kalmadı hormonlarla alakalı galiba, sadece geceleri ağlarsa sakinleştirmek için veriyorum son zamanlarda. Ama öncesinde bayağı bayağı emzirdim, haram falan değil, hem ne alaka ne diye haram olsun? Öyle her söyleneni dinleme bence, doktorum da elbette emzirebilirsin dedi, ki bu arada ikiz bebeklerime hamileyim ve bebeklerin gelişimi de gayet iyi çok şükür yani karnımdaki bebeklerimin gelişimini falan da olumsuz olarak etkilemedim oğlumu emzirdiğim için 🙂