Muhasebeciana Mina0202 ben hemen hemen her urununu kullaniyorum cokta memnunuz makarna cesitleri tarhana muhallebi tozu irmik pirinc unu keciboynuzu ozu yulaf ezmesi yulaf unu yani hemen hemen hepsini kullaniyoruz aylardir memnunuzda
1lina1anne Mina0202 ben kullandim ilk 6.aydan beri suan 15 ayligiz koliyle aldim herseyini nerdeyse cok memnundum artik kizim buyudu almiyorum ama herseyi mukemmel ilgileri alakalari zaten afsane
Muhasebeciana Mina0202 yok canim kendim yapiyorum bebe biskuvisini ordan gerekli malzemeleri temin edip kendim yapiyorum
Muhasebeciana Mina0202 evet keciboynuzu ozu kullaniyoruz asci anneden aldim 7 aylik oldugundan beri hergun 1 cay kasigi yediriyorum kizima