Merhaba kızımın bugün 2. Ay aşıları vardı. Malum ateş beklenen bir şey. Temassız ateş ölçerle alından 37,5 şakaklardan 38,5 ölçtüm şimdi. Cıvalı ateş ölçer ile kol altı 37,1. Calpolü hemen vermek istemiyorum doktoru 38i geçerse demişti. Doğal yollardan nasıl düşer ve ya hangi durumda endişe etmeliyim?