Bebeğim 7 aylık. Tadımlara 6 ayını doldurunca başladım. Ağzını kilitliyor, vermeye çalışınca ağlıyor. Tadını beğenmedi desem bu zamana kadar verdiğim hiçbir şeyin tadını beğenmedi o zaman. Sebze, meyve, yoğurt verdim. Hiçbirini istemiyor. Ağzını açmıyor, kafasını çeviriyor. Ne yapmalıyım