TUBA06 2.5 aylık kızım grip oldu kızlar ne önerirsiniz ilaç veriyimmi ablasindan bulaştı yarın doktora götürülen ama hiç durmuyo agliyo gözleri su gibi akıyo burnu tıkali şaştım ne yapacağımı
Deletedmom381 TUBA06 2,5 aylık bebeğe ilaç vermeyin . Bekleyebiliyorsaniz ateşi yoksa sabahı bekleyin, yok eğer durumu kötüye gidiyorsa acile götürün.. burda ilaç , doğal yöntem vs önerisi almayın!!!! (Ecz tavsiyesi)
Poncique TUBA06 tabi ki doktorunuza danışın. Geçen hafta benmki de hastaydı ama hep emzirdim 3 günde atlattı ama arada calpol de verdim ağrısı çoktu çünkü. Bana kalırsa anne sütüen güzel antibiyotik ama ilaçla desteklemek gerekip gerekmediğine doktorunuz karar versin
TUBA06 Gittik bugün doktora 39 du ateşi yarim fitil verdiler an tahlili röntgen geçtiler ciğerde bisey çıkmadı karnindada gaz cikti kan sonuçlarıda iyi cikti ufak olduğu için antibiyotik yazmadı ağır olmadığı için atlatır dedi çocuk doktoru deyildi ama acilde deki doktor du sırrını göğsünüde dinlemedi sadece ağzına bakti bide ateşine kötüleşirse yarın çocuk doktoruna giderim artık