Merhaba anne sütümüz azaldığı İçin ek gıdaya başladık . Şuana kadar yoğurt patates havuç yedi püre halinde ve sevdi . 3 gün kuralına uyarak yedirdim . Aynı zamanda elma püresi de yedirdim. Yemesi çok güzel . Benim sormak istediğim . Gece muhallebi tarzında bi şey ile beslemek istiyorum acıkınca. Sizler neler yapıyorsunuz. Mama vermek istemiyorum çünkü çocuğu çok durgunlaştırıyor halsizleştiriyor gibi . Bayıltıyor resmen . (Hipp mama ) Onun yerine gıda vermenin daha sağlıklı olduğu düşüncesindeyim . Bu nedenle gece süt gibi sıvı kıvamda neler verebiliriz önerisi olan yazabilir mi , ayrıca kahvaltı olarak ne yapıyorsunuz. Bir de yumurta ne zaman vermemiz doğru olur? Teşekkürler ☺️